غم زهراگین

لحظه ای از زندگی

غم زهراگین

 

 

داشتم فکر میکردم اگه خدا بیاد بهم بگه فقط می تونی یک آرزو کنی

و30 ثا نیه هم فر صت داری

من چی میگم ؟

حتما

 

با تما م وجودم می گفتم: پدرمو 

پدرم اگر بیاید مهمونی به خونه من

 پدرم اگه بیاد

خودم کفش های قشنگشو جفت می کنم پشت در

               اگه بیاد

دستمو می گذارم زیر چونم , زل می زنم به چشاش

و با تمام وجودم صداش میزنم

انگشتانشو می گرفتم توی آغوش دستم

اون وقت دوست دارم آب بشم

از لذت خوب نگاه کردنش

تمام نگام تر بشه

تر که نگاه کنی زیباتر میشه

حس می کنم دلم پر میشه از وجودش

 و یکبار دیگه از ته دلم میگفتم بابا

و در طنین صدای آرومش ذوب میشدم مثل تمام اون شبایی که در

حسرت

صدا زدنش ............




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ساعت 1:12 توسط سارا |